Saturday 7 October 2017

Forex Trading Joe Ross


PER GJENNOMGJENGELIGHET GRATIS, SENZA ACQUISTARE NULLA IL MANUALE KONTROLLERENDE TJENESTER 4QDOT DEL GRANDE TRADER JOE ROSS In questo Manuale scopri kommer handel med farger, med metodikk for å oppnå en stabil stabilitet, med en høy grad av handel og styring av virksomheten. Questi metodi ti aiutano molto nel tuo trading dei Future, delle Azioni, del Forex. Un lettore ad esempio ha scritto: quote per questa preziosa fonte di informazioni finanziarie, se le avessi conosciute i passato non avrei commesso tutti gli errori i cui sono incorso. I Molti dei Capitoli del libro di Joe Ross, trodde de at de hadde en komplett sårbarhet, og det var ikke så mye å si. Sinceri ringraziamentiquot (G. T.) E i pi ricevi gratis og grafikere med en ekte handel med Joe Ross. Vedi i metodi messi i pratica, jeg er en av de ledende og jeg er en av de ledende. I tillegg til manuelt og grafisk fullstendig gratis, kan du se etter deg, Kompilere med moduler og klikk på: Gratis, gratis og gratis. Dopo aver cliccato sammenligne la screenata di conferma. Personvern. Ai sensi dellart. 13 del D. Lgs. 19603 lEmail viene utilizzata SOLO da Joe Ross - Handelshøyskolelærere per innbydende og gratis gratuito og alt materialet gjorde deg gratulerer med deg av Joe Ross. Puoi cancellare la tua richiesta i ogni momento scrivendo en email160protected Percheacute diamo un manuale completamente gratis Per far conoscere i nostri metodi di trading. Legg i handlingene manuelt ved å legge inn en e-postadresse for å få tilsendt det. Molti parlano delle tecniche av Joe Ross senza conoscerle veramente, innventer Joe Ross for å gi deg muligheten til å bli ferdig - helt gratis - du trenger ikke å skrive. Questi metodi si applicano med suksess for Forex, fremtiden, alle Azioni og agli altri mercati. Joe Ross egrave un Master Trader til Famoso, siden han handlet med suksess i 1957. Han skapte en personlig personlighet, og trakk Ross Hook og la Traders Trick, og han ble fortjent til å stabilisere seg. Per 30 anni ha fatto solo trading, privatamente, e dal 1988 har en handel med varer i innkjøp av en insegnare. I søket har det vært en stor suksess når det gjelder handel. Le tecniche che jes Ross har skapt hano aiutato molti trader en passare da situazioni di difficoltagrave og frustrazione allesatto opposto. Jeg handler med deg av Joe Ross Ricardo Daloro, som handler med rødt, og det er lett å få vite hva du skal gjøre. Cegrave chi pensa erroneamente che il handel debba essere qualcosa di incerto o di quotmagicoquot, mentre i realtagrave non egrave cosigrave. Du er en av de mest oppsiktsvekkende i Joe Ross, og du har funnet alt du trenger. Fanno la differenza travere risultati incerti nel trading opprettholde profitti stabilitet, traver suksess o fallire, tra lavorare duramente risultati o lavorare men fare fremgang reali nel trading. Le tre risorse esclusive sono: A) Le quotDinamiche dei mercatiquot che spiegano la realtagrave di come i mercati funzionano: du kom, kom og legg deg til en god jobb, og jeg vil anbefale deg. B) Segnali di entrata che danno il 70-80 o piugrave di trade vincenti. C) Prosedyre operativ presis per kostnadsrute un piano di trading completo. per gestalt il trade fino alla fine. Prosedyre per determinare stopper tapet for å få det til å gjøre det enklere. e prosedyre per fissare obiettivi che ottimizzano jeg profitti. Le tre risorse esclusive nelle tecniche di jes Ross ti aiutano en passare dalla situazione attuale ai risultati che vuoi, nel piugrave breve tempo possibile, percheacute mettono lattenzione su ciograve che egrave essenziale nella realtagrave del mercato. Queste tre risorse sono alle base del successo nel trading, e sono differi dalle altre tecniche che ti sono state presentere o di cui hai sentito parlare. Joe Ross insegna kommer til å hjelpe deg med å få et godt tilbud på hverandre, og du vil ha en handel med deg selv, og du kommer til å bli en av de aller beste, og du kommer til å føle deg bedre enn du er, og du er sikker på at du er klar over det. Ogni giorno che passa i cui non usi queste risorse, lavori nel tuo handel piugrave duramente di quanto dovresti, men de fremskrider med kvantitativ verdi og god kvalitet men med mange muligheter. Du kan også legge til manuelt gratis, kompilere alle moduler på denne siden. Scopri le risorse esclusive di jes Ross che cambiano completamente la tua esperienza del handel. Per te diventa molto piugrave facile e molto piugrave sicuro avere successo nel tuo trading. Dott. Guido Albi Marini Trader Professional og Responsible Joe Ross - Traderopplæringsprogrammer Se den beste løsningen for deg. I questo libro scopri tecniche di handel er produkono profitti i modo stabile. Jeg er sikker på at jeg kommer til å komme med mer, og jeg vil gjerne ha det. Questo manual for å få tak i Joe Ross etter prisavtale med suksess. Questi materiali sono importantissimi er en av de mest krevende for å gjøre det mulig for Joe Ross å gjøre det enklere for deg. Du må bare være sikker på at du er i stand til å gjøre det enklere. 1) Komme til å identifisere en trend, og gi deg muligheten til å tjene penger. la quoteLegge dei graficiquot av Joe Ross, medfølger: - Ross Hook (Uncino di Ross), som er en av de mest prestisjefylte trenderne i verden, gir deg mulighet til å lage 1-2-3. 2) Kom med lentrata i un trade con la tecnica quotTraders Trick Entryquot (TTE) di Joe Ross. Cosigrave entri prima degli altri trader. I løpet av de siste ti dagene har vi hatt følgende: - Aumenta la tua percentuale di trade vincenti - Aumenta il potenziale di profitto dei handel 3) Kom identifisere una congestione. Det er ikke noe problem å få inn i øyeblikket. 4) Che cosegrave lo Spread trading i fremtiden med Joe Ross, en modo per trovare-handel, som har en positiv innvirkning på tempoet. 5) Det er gratis å legge til alt på grunnlag av filen: Grafikkene gir deg mulighet til å handle med Joe Ross Vedi, og du vil være glad for at du får det med deg. Questo ti dagrave: - Strumenti essenziali per selezionare trade con percentuali di vincenti del 70-80 o piugrave. Sono segnali di entrata molto efficaci e precisi. - Informazioni dettagliate sui risultati dei trade (profitti, gestione, durata delloperazione e molto altro). 6) E piugrave scopri quali sono gli errori principali da evitare nel trading. PER AVERE IL MANUALE GRATIS, COMPILA IL MODULO ALLINIZIO DI QUESTA PAGINA For å få tak i dette, vennligst vent. E sicuramente unofferta sorprendente. Jeg materialiserer og distribuerer gratuitamente di solito sono pubblicitagrave, mentre questo egrave un vero proprio libro di 320 pagine, in commercio al prizzo di 150. Du kan selvfølgelig søke etter hvert som helst. Ricevi er en del av biblioteket, med fullstendig gratuito og SENZA NESSUN IMPEGNO: IKKE DEVI ACQUISTARE NULLA. Ikke bare vi har det du leter etter, men jeg har det til å være med på å gjøre det lettere for deg. Questa opportunitagrave straordinaria ti viene offerta da Joe Ross - Handelshøyskoler, utøvere i modo ufficiale ed esclusivo Joe Ross nel nostro paese. Quando leggi questo libro, vedi che egrave uno dei migliori e piugrave utili che tu abbia mai letto sul trading. Per questo riceviamo ogni giorno messaggi di ringraziamento dai molti trader che stanno giagrave leggendo il libro. Se invece decidi che non sei piugrave interessato al trading, i qualsiasi momento puoi cancellare la tua richiesta e smettere di risvere i capitoli. Ikke spenningsløs (det er en del av en del av biblioteket), og du er en av de mest populære i Joe Ross. I tillegg har du muligheten til å gi deg et godt tilbud, i tillegg til gratis betaling. Ecco lindice del libro. Sono 320 pagine che trattano argomenti vitali per il tuo handel: Capitolo 1: SCONTENTO Capitolo 2: RAGGIUNGERE LA PERFEZIONE Capitolo 3: PENSIERI SULLA GESTIONE DEL DENARO Capitolo 4: AMMETTI QUANDO SBAGLI Capitolo 5: QUAL E IL TUO EQ Capitolo 6: PENGESTYRING Capitolo 7: IL TRADING E UNARTE Capitolo 8: CERVELLO VS MACCHINA Capitolo 9: RHYTHM TRADING Capitolo 10: GIMMEES Capitolo 11: ESPERIENZA Capitolo 12: IL SECONDO ATTRAVERSAMENTO Capitolo 13: LA SWEET CHARIOT Capitolo 14: SEI UN PERDENTE Capitolo 15: DAYTRADE VS POSITION TRADE Capitolo 16: STARE CON UN TREND Capitolo 17: TRADING INTELLIGENTE Capitolo 18: MANI DEBOLI VS MANI FORTI Capitolo 19: IMPARARE MEDIANTE VERIFICHE Capitolo 20: LULTIMO STOP LOSS Capitolo 21: PASSI DA BAMBINO - PASSI DA GIGANTE Capitolo 22: UNA STORIA VERA Capitolo 23 : LA CAMELBACK TECHNIQUE Capitolo 24: DECISIONI DI DIVERGENZA Capitolo 25: KELTNER CHANNEL Capitolo 26: TRUST BARS Capitolo 27: MANIPOLAZIONE DEL MERCATO Capitolo 28: CHIUDERE UN TRADE Capitol o 29: ALCUNI SEGNALI INTRADAY Capitolo 30: 1-2-3 E BANDE DI BOLLINGER APPENDIKI: La Legge dei Grafici La Traders Trick Congestioni Appendice spread trading PER AVERE IL MANUALE GRATIS, COMPILA IL MODULO ALLINIZIO DI QUESTA PAGINA Dott. Guido Albi Marini Trader Profesjonell og ansvarlig for Joe Ross - Handelshøyskoler Handelshøyskoler Guido Albi Marini - Via Zorzi 39A - 6900 - Paradiso Lugano - Sveits Telefon: 39 06 56566072 (Italia) 41 22 5754059 (Svizzera) Email: email160beskyttet personvern DisclosureEbook - Day Trading Forex E Proprio Joe Ross er en av de ledende leverandørene som kommer til å gi deg en god pris. Odio vedere tanti aspiranti trader di Forex che, lusingati dalla pubblicit, continuano a perdere il loro denaro. Abbor mai devono fare le cose cos komplisere quando, i realt, ikke cos difficile avere ragione dei mercati I questo e-bok vi mestrer jeg trucchi e jeg segret per Day Trading il Forex. Dovete esserene padroni per poter evitare il destino di tanti altri traders .. Messaggio da Joe Ross Ho tradato Forex per cos tanti anni, anche molto prima che ci fosse la possibilit da dele de privati ​​di faro e prima che aante personer decidessero di diventare traders di Forex, che davvero mi reputo uno dei maggiori esperti di questo mercato e delle sue sfumature. Il trading su Forex pesantemente reclamizzato e popolare, ma nche mortale Le lettere e post mail che riceviamo confermano il fatto che molti di colouro che cercano di fare trading sul Forex perdono il proprio capitale. Il omsetning di traders impressionante. Proprio per questo, quasi come una vendetta, hvor du kommer til å komme deg til en handel i par valutaer. Day Trading il Forex - Sommario Impara en trovare på sicurezza nel tuo trading og scopri duve si nascondono la maggior parte dei profitti Den daglige Forex Trading Day er en av de mest kjente markedsføringene. kom og vent mens du er i gang, og du vil være sikker på at du kommer til å stoppe tap. Alcuni argomenti del libro e cosa ti possono insegnare La lettura dei grafici - La LEGGE DEI GRAFICI Foreta en identifikasjon for å forberede deg til å lagre deg: Gravid, du må bare være sikker på at jeg kommer til å bruke meg selv og mer. Vedrai kommer med i Ross Hooks og le congestioni. Ti riveler uno splendido modo per aumentare l efficacia della LEGGE DEI GRAFICI, og du kan se Traders Trick Entry (il Trucco del Trader), og du vil alltid ha det med deg selv. Mi piace ricordare sempre ai mie studenti u grafico un grafico e che i grafici del Forex non sono per nulla differenti di dag altri. Jeg forklarer Forex, det er viktigst, og jeg er veldig glad for at du har alt du trenger. Jeg ser frem til å være i stand til å følge med i fremtiden. Avrai tutto l occorente per iniziare a tradare sotto una nuova luce - la stessa di Joe. Usare la LEGGE DEI GRAFICI er en del av en stor gruppe. IDENTIFIKARE CONGESTIONI E INDIVIDUARE Jeg TRENDER SAPVISO VELKOMMEN HANDLEDNING I OVERSTRUKSJON OM 85 DELTID Hai, det er ingen ide å komme i gang med å oppsøke Dai uno sguardo al grafico seguente: Jeg er sikker på at jeg har en god plass til å sette opp og sette opp righe rosse E di fondamentale importanza riconoscere le congestioni il prima possibile e sapere kom identificarle molto prima degli altri. Per permetterti di farlo il libro davvero inondato di esempi grafici. Troverai la risposta a questa domanda e a tante altre che, sono sicuro ti fai quotidianamente, nel mio ebook. Il tuo piano di trading. Dai uno sguardo all immagine che segue: Hai ide del perch i miei studenti hanno venduto i corrispondenza della freccia rossa abbiano komprato in corrispondenza di quella bianca Les mer om hvordan du kan lære deg hva du skal gjøre. Potrai sapere dove esattamente inserire il tuo ordine di entrata, quale possa essere il tuo obiettivo, e dove mettere il vostro stop protettivo. Ta en titt på kvaliteten på deg selv når du er i ferd med å handle. Imparerai a preparare il piano piano di trading con il semplice uso di grafici di prezzi e quasi nessun indicatore. Gli unici eventualmente utilizzati ti aiuteranno moltissimo en filtre ulteriormente e a gestire le vostre posizioni, ma la tan sion sar semper rivolta principalmente ad osservare l azione dei prezzi che vedete sul grafico. Jeg har grafikk til å utnytte en rekke kvalifikasjonsparametre, og jeg har et kvalifisert intervall for midlertidig saldo i tillegg til en handelskompetanse per te. La gestione del trading ei costi del vostro trading inteso kom un business Contrariamente a quello che forse pensi, non devi conoscere solo come gestire il tuo handel per aver suksess nel Forex, ma curare molti altri aspetti che la maggior parte dei trader (inevitabilmente quelli che ikke hano suksess) tralascia. Nel mio ebook imparerai kom gestire il rischio, il numero di posizioni, e la tua emotivit. E solo questo ti permetter de risparmiare centinaia o migliaia di dollari. Sarai costretto ad imparare kommer lavora un bucket shop (la maggior parte dei vostri Forex broker), og du er en av de mest kjente, de distorsione dei prezzi, jeg er glad for deg, og du er garantert. Det gir deg en god handel med Forex, men det er ikke en enorm økonomisk økonomi som er spredt for alle ansatte. Imparerai anche quello che vi serverer deg i merito etter regolamenti Forex og meglere. Praticamene ho rtroto questo libro tralasciando tutto quello che forse gi sai sul Forex (esatto o sbagliato che sia) per concentrarmi su un testo che ti mte in grado di operative dopo al termini di lettura. Siamo di sicuro pieni di libri teorici e non avevamo bisogno di un altro, ma quello che io ho scritto il tuo libro per guadagnare stabilmente nel tuo trading sul Forex. (Attention lE-Book egrave utilizzabile solo con Windows, ingen Mac, ingen Tablet) Leksjoner av Joe Ross Kommersiell Medlem Ble medlem Jun 2004 40 Innlegg Følgende spørsmål kom i posten denne uken: quot Når du lærte oss på vårt forex kontor i Florida, du stresset disiplin. Vårt hovedhandler vektlegger disiplin. Det jeg vil vite er om disiplin kan kjøpes eller er det bare noe du er født med, jeg har problemer med å finne den i meg selv. Quot Personlig tror jeg at disiplin kan læres, selv om det til tider er svært smertefullt. Da jeg begynte å handle, var jeg en uforskudt person. Men handel og markedene tvang meg til å bli disiplinert. Var disiplinen allerede der og bare trengte å bli hentet Eller har jeg faktisk lært det, jeg kan egentlig ikke være sikker. Jeg var en delinquent som en gutt. Jeg var i opprør mot all autoritet. Jeg hatet lærere, og jeg hatet på skolen. Jeg kjempet virkelig med livet som en ung mann. Et av de største private handelsfirmaene, 1500 SampP-daghandlere, holdt kontorene i nærheten av yeshivas. En yeshiva er en rabbinsk skole, som produserer rabbier av den jødiske religionen. Studentene som kom ut av yeshiva var svært disiplinert og gjorde gode handelsmenn. Var disiplinen medfødt i disse yeshiva-studentene Eller lærte de den under streng overvåkning av rabbiene som styrte livet deres, jeg tror de lærte det. Ive nevnte tidligere at det kan bidra til å holde journal hvis du vil lære disiplin. Journalen jeg holdt var veldig grunnleggende og inkluderte hvilke handler jeg gjorde i løpet av dagen, og årsakene mine til å komme inn i handelen. Det er det jeg gjorde med journalen som hjalp meg å være disiplinert. Alle kan legge inn oppføringer i en journal. Jeg la innholdet i min journal holde meg i kø. Det ble min veileder. Jeg tok til hjertet det jeg skrev der. Jeg holder ikke lenger den typen av journal fordi den har tjent sitt formål med å gjøre disiplin til en vane i den måten jeg handler på. Om forfatteren: Joe Ross, handelsmann, forfatter, handelspedagog er en av de mest eklektiske handelsmenn i bransjen. Hans 48 år inkluderer posisjon handel med aksjer og futures. Han daytrades aksjeindekser, valutaer og forex. Han handler futurespread og opsjoner på futures, og har skrevet bøker om alt - 12 for å være nøyaktig. Joe er oppdageren av The Law of Charts, og er kjent for Ross krok og Traders Trick Entry. Hans hjemmeside er tradingeducators Handel hva du ser, ikke hva du synes - JR Ble med Feb 2005 Status: Medlem 9 Innlegg God historie. Det er alltid godt å holde en journal hvis bare å se tilbake og se hvor du har vært. Jeg har egentlig ikke god disciplin når det gjelder handel (Vegas elsker bare meg). Jeg har imidlertid funnet at et mekanisk system avlaster det meste av det. Faktisk har jeg selv mottatt tap. Slike som en selger gleder seg over tap som vet at det er uunngåelig å få en seier. Ble medlem Jan 2005 Status: Glad Forummedlem 1.152 Innlegg Jeg tror at disiplin kan læres, siden jeg er sikker på at jeg ikke har noe før. Egentlig tror jeg at 80 av handelsmenn lærer disiplin gjennom sine tap, de som ikke lærer av sine tap, er rett og slett gamblere og ikke handelsmenn. Du betaler ingenting, du får ingenting eller du betaler ingenting, du lærer ingenting, begge kan være riktige, men du må betale noe på slutten av dagen. Ble medlem Sep 2004 Status: Medlem 1.466 Innlegg Jeg fant følgende utdrag fra dagens Innerworth nyhetsbrev for å være interessant. Jeg tar det for gitt at flertallet av handlende mangler disiplin. Det har aldri skjedd for meg at en anal-retentisk, overdrevent disiplinert person kan ha problemer med å handle. Jeg fant dette opplysende fordi selv om jeg kan være et ahole, er jeg definitivt ikke anal. Quoting Innerworth Newletter Dissiplin og selvkontroll er godt studerte personlighetstrekk. Noen mennesker er svært disiplinert og veldig selvkontrollert. De følger nøye regler, og er forsiktig med å kontrollere impulser. Du vet hvilken type de betaler sine kredittkort hver måned, er aldri sent for en avtale, og planlegger nøye hver eneste detalj i deres liv. Selv om disse egenskapene kan være ideelle for handel, er det en ulemper: Overdisiplinert folk kan ha problemer med å ta risiko. De foretrekker en sikker ting, og handelsutfall er sjelden sikkert ting. Traders pleier å foretrekke å leve litt på villmarken. De kan ikke uaktsomt oppsøke risiko, men de bryr seg ikke om det. Relativt sett har de en tendens til å mangle disiplin og kontroll. Kommersiell Medlem Ble Medlem Jun 2004 40 Innlegg Hei Joe Jeg sliter. Mitt hjemmeliv bidrar ikke til handel, og jeg er ikke sikker på om jeg skal fortsette. Jeg er ikke engang sikker på hvilke ting som er viktige. Nesten alle som ønsker å lykkes, må stille seg visse spørsmål før de begynner å handle. I hovedsak handler det om å telle kostnaden før du ikke bestemmer deg for å forfølge handel som en seriøs del av livet ditt. Hvilken tidsperiode handler du Hvor lenge har du det komfortabelt å holde en handel og hvor mye økonomisk risiko kan du komfortabelt anta på en kontraktsgrunnlag Hvor mye penger vil du trenge å tape før du slutter å handle Hvor mye vil du måtte vinne for å slutte? Du bør vite svarene på disse viktige spørsmålene før handel, og gjennomgå dem ofte. Dine pengestyringsevner er de viktigste verktøyene du må bytte markeder. Med gode risikovillige pengestyringsferdigheter, og til og med en middelmådig handelsstrategi, vil du bli vellykket. Med en god handelstilgang og dårlig økonomistyring, vil du tape penger. Husk at en vinner vil finne en måte å vinne med et tapende handelssystem, og en taper finner en måte å miste med et vinnende handelssystem. Ingen mann med et mislykket hjemmeliv oppnår virkelig suksess. Handel hva du ser, ikke hva du tror - JR Ble med desember 2005 Status: Selvstendig arbeidsledige Pipster 378 Innlegg Hvis ditt hjemliv er et vrak, vil det reflektere over din handel. Da jeg først begynte å handle, var min søte kone skeptisk og kjempet mot meg hår, tann og lokk. Jeg måtte demo lenge for at hun skulle bli vant til de kjære timene og at når jeg var på kontoret mitt (det var åpent for resten av huset) var jeg ikke hjemme, og derfor ikke tilgjengelig å gjøre oppgaver og favoriserer. Med mye tålmodighet og kjærlighet jobbet vi det ut, og nå er vi alle fornøyd med Forex-tingen. (hun liker likevel også pengene) Jeg måtte spare i mange måneder ut av min meger disibilaty inntekt for å spare opp nok penger til å åpne en konto. Det måtte være penger som ikke ville bli savnet. Jeg ville aldri risikere leiepengene på Forex. Det er bare ren dumt. Det er skremt penger, og du vil handle det annerledes enn du ville bruke penger. Og etter handel er 95 hovedfag. Hvor mye vil jeg trenge å vinne for å slutte Hvem vil noen gang slutte Det er ikke pengene, det er handelen. Hvis du er i det for pengene, er du død allerede. Bare pakk den inn nå og avslutt. Det er aldri nok penger tillit meg på den ene. Jeg pleide å kjøre rundt Hollywood i en stor ole Cadalc og henge ut med høy klasse filmfolk. Mitt lille selskap reiste 8 millioner og vi hadde det gøy å lage musikk vids og filmer og gjøre hele Hollywood ting. Alt gikk bort nesten overnite. Tapt huset, kone, 5 barn og Caddy. Nå er jeg deaktivert og bor i et lite hjem i Northren California. Jeg har ikke mye penger, men hodet mitt er rett. Jeg har en flott ny kone (13 år nå), og jeg er lykkeligere enn noensinne. Poenget er, jeg elsker handelen, ikke pengene. Noen kan tro at de er de samme, men de er det ikke. Hvis du elsker handel, får du pengene, men hvis du elsker pengene, vil du miste handelen. Lykke til, Joe. Gi oss flere detaljer i mindre biter, og vi kan samle våre ressurser og prøve å få deg på den rette veien. Nolite dormiens pungere ursum. - latansk ordtak Jeg må være uenig. Når det er så mange mennesker der ute som ikke klarer å gjøre dette på grunn av hva som helst. Det er mange grunner de ikke kan. Men for å kunne lykkes på dette. Ikke misforstå, pengene kommer til å bli gode. Jeg har fortalt folk om handel forex og de rister på meg og forteller meg at det er sløsing med penger. For å lykkes og vise den personen, hvilken god følelse. Jeg vet også hvor vanskelig dette er. Det er ingen kake tur. For meg personlig å kunne gjøre dette, hvor fantastisk. Hvis du ikke vil kaste bort dagen din, se diagrammer, bruk et metodesystem som lar deg handle på 4-timers diagrammer eller dagdiagrammer. Hvis det bare handler om pengene, og du blir ikke spent på hva du gjør, er det ikke en holdning som vil fungere i det lange løp. Det er liksom å kjøre til jobb hver dag. Hvis du tar samme vei dag inn og dag ut og det er en kjedelig kjøretur, blir du syk av det og finner en differant vei å ta. Vel, hvis trading forex er kjedelig bortsett fra pengene, vil du finne noe forskjell å gjøre og få penger på den måten. Jeg tror virkelig at en person må være spent på å se på diagrammer. Å se barer går opp og ned og legger merke til en handel for å begynne å utvikle seg og gjør seg klar til å ta den handel. Det er så mye mer til dette enn å tjene penger. Noen på dette forumet sa ikke om pengene, det handler om tradequot. Jeg vet at jeg er i ferd med å gå, så jeg vil holde kjeft nå. Jeg kunne snakke om dette i flere timer. Dette er en lidenskap. Jeg får denne følelsen av at du har overbevist deg selv om at handel er spennende. Jeg liker Math, og jeg har gjort det veldig bra i alle mine College Math-kurs. Selv da, jeg misliker å se på diagrammer. Jeg bekymrer meg bare om pengene, og sjelden mister penger. Jeg er ekstremt lidenskapelig om handel - og jeg tror at dette er noe som resonerer på Excel-regnearket mitt i måneden - når jeg skriver i min forestilling, og legger merke til konsistensen jeg har oppnådd i løpet av noen måneder. Å være i det for pengene kommer til å få deg ikke der, og vil til slutt spille deg ut av spillet. De beste handelsmenn i verden har bare penger som et bi-produkt av deres lidenskap. Selv Bill Gates den rikeste mannen i verden, er bare super rik, fordi penger er et biprodukt av sin lidenskap i datamaskiner. Warren Buffet - super dooperrik, fordi penger er et bi-produkt av hans lidenskap som investerer. Mr. Whipple - fantastisk postmester Hvis du tar samme vei dag inn og dag ut og det er en kjedelig kjøretur, kommer du til å bli syk av det og finne en differant vei å ta. Vel, hvis trading forex er kjedelig bortsett fra pengene, vil du finne noe forskjell å gjøre og få penger på den måten. Jeg tror virkelig at en person må være spent på å se på diagrammer. Å se barer går opp og ned og legger merke til en handel for å begynne å utvikle seg og gjør seg klar til å ta den handel. Det er så mye mer til dette enn å tjene penger. Noen på dette forumet sa ikke om pengene, det handler om tradequot. Jeg vet at jeg er i ferd med å gå, så jeg vil holde kjeft nå. Jeg kunne snakke om dette i flere timer. Dette er en lidenskap. Jeg forstår hva du sier, men. blir du opptatt av trading demo kontoer Ikke sannsynlig. Ja, handel kan være spennende i en grad, og det gir deg en følelse av suksess når du stadig lykkes med det, men suksess i finansmarkeder kommer ned til hvor mye penger du lager. Jeg er ekstremt lidenskapelig om handel - og jeg tror at dette er noe som resonerer på Excel-regnearket mitt i måneden - når jeg skriver i min forestilling, og legger merke til konsistensen jeg har oppnådd i løpet av noen måneder. Å være i det for pengene kommer til å få deg ikke der, og vil til slutt spille deg ut av spillet. De beste handelsmenn i verden har bare penger som et bi-produkt av deres lidenskap. Selv Bill Gates den rikeste mannen i verden, er bare super rik, fordi penger er et biprodukt av sin lidenskap i datamaskiner. Warren Buffet - super dooperrik, fordi penger er et bi-produkt av hans lidenskap som investerer. Mr. Whipple - fantastisk postkammerat Og hvis jeg kunne legge til dette, se på noen sanger i verden. De våknet ikke en dag og sa quote, jeg vil bli rik, så jeg blir en kjent sangerkvot. Nei, mange av dem begynte å synge når de var 3 eller 4 år og elsket det. De visste ikke engang hva penger egentlig var på den tiden. Med alderen vokste de og lærte å virkelig synge og hadde en PASSION for den. Det handler om så mye mer enn penger. Nå er det tilbake til min jobb for å tjene penger

No comments:

Post a Comment