Friday 20 October 2017

Alternativer Handel Rådgivning Tjenester


Premium Services: Options Trading Ken Tresterrsquos Maksimale opsjoner vil ta din handel til et mer aktivt nivå med lave kostnader, kortsiktige handler hver uke. Kenrsquos tidstestede metoder og enkle å gjennomføre strategier vil hjelpe deg til å bli en mer kunnskapsrik, selvsikker og vellykket opsjonshandler. Med Ken Tresterrsquos Power Options Weekly. yoursquoll får fem nye Power Options Trades sendt direkte til innboksen din hver fredag, inkludert: Den beste prisen for hver handel, forventet prisvolatilitet, sannsynligheten for å tjene og strikeprisen for å avslutte hver handel. John Jagersonrsquos og S. Wade Hansenrsquos SlingShot Trader vil hjelpe deg med å fange opsjonsvinduer som handler nyheten, ved å bruke en proprietær handelsplattform som gjør hendelsesdrevne prisinjevnene til rask fortjeneste. Åpne en sosial handelsapplikasjon fra Zerodha. Den populære rabattmegleren i India, gjør det mulig for forhandlerne å følge erfaringer med fortjeneste. Hvordan virker det Zerodha har valgt og listet stjernehandlere fra deres 200000 kundebase ved å se på sine virkelige porteføljer og handelshistorie. Nå kan du følge disse stjernene som er erfarne og også lønnsomme handelsmenn. Ved åpning. Du vil få realtime varsler om amp-varsler, når disse stjernehandlerne plasserer en handel. Hvordan disse Star-forhandlere er valgt Stock amp commodity handelsfolk som har en positiv forsterker konsekvent ytelse over år i sin personlige handel kalles STARS. Zerodha har filtrert forsterker valgt disse erfarne forhandlere etter omhyggelig undersøkelse med ulike standardmålinger. Stjernehandlere tidligere handelsrapporter blir offentliggjort ved åpning av søknader. Profitloss rapporter om stjerner er tilgjengelig på 90180365 dager, kapital ansatt av stjerne, handelshistorie amp osv. Leter se hvordan du bruker Opentrade søknad Denne stjernen har god fortid ytelse i handel Nifty Call amp Put alternativer. har også 4 års erfaring i Nifty og Bank Nifty trading Nå kan vi sjekke kontraktsbasert ytelse Resultat: Over Star har gjort konsistent fortjeneste i Nifty Put amp Call opsjonshandler, slik at du kan følge ham med Nifty opsjonshandler. LYNX-stjernen har også gode fortidsmessige resultater i handel. Nifty amp Bank Nifty alternativer. Denne stjernen har stor kapital og kommer også med 15 års handelserfaring. LYNX - Kontrakt eller skriptbasert ytelse Resultat: Over Star har gjort konsekvent fortjeneste i Nifty amp, også i Bank Nifty opsjonshandler, slik at du kan følge ham for Nifty amp Bank nifty options trades. Opentrade - Analyser, velg og følg erfarne forhandlere med positiv handel. 495 Visninger middot Vis Oppvotes middot Ikke for Reproduksjon Jeg har vært trading alternativer i 15 år, og har lært et tonn over den tiden om opsjonshandel. Mange frykter alternativer som at de er en slags ond kraft som bare kan gjøre skade, og jeg har hørt de onde tales å holde seg unna fordi du kan miste alle pengene dine og more039. På grunn av disse misforståelsene og min lidenskap for å investere, har jeg tilbrakt mange år å lære, lese, handle, følge strategier fra fagfolk, ta klasser om kvantitativ investering og kontinuerlig forfølge strategier for å slå markedet (på tvers av ulike aktivaklasser) mens du håndterer risiko. Jeg har også opprettet en valghandelsblogg på aplustrades for at folk skal lære om hvilke typer handler jeg utfører personlig. Jeg lanserte nettstedet bare for noen måneder siden, og jeg deler følgende: - Faktiske handler som jeg lager når jeg går inn og lukker posisjoner - Spor rekord og ytelse for hver handel - Beskriv hvorfor jeg driver en bestemt handel, og strategien bak en Alternativspill - Beskriv risikoen ved hver handel slik at du vet at eksponeringen er nede. Ta gjerne kontakt med meg for å sprette spørsmål, eller diskutere handelsstrategier. 9,2k Vis middot Vis Oppvoter midtpunkt Ikke for reproduksjon Hva er de beste online kursene for å lære mellomliggende handelsstrategier Hva er den beste boken for å lære futures og opsjoner og strategier for handel? Hva er noen av de beste nettstedene for å øve handelsaksjer og investeringer Hva er den beste måten å velge et alternativ handel rådgivende online Hvor mye kan jeg tjene med en minimal investering i binær opsjonshandel Hvilken megler er best for binær opsjonshandel Hvordan kan jeg aktivere min nettside eller mobil tjeneste for tradingOptions Advisory Services Spørsmål - opsjonsalternativer Rådgivende Service Jeg kom nettopp på nettstedet ditt mens du skuret nettet for en legitim og pålitelig opsjonshandel rådgivende. Jeg liker dine 6 sjekkpunkter for å varsle nye investorer til svindel. Jeg handler for tiden forex og e mini SP futures gjennom en annen rådgivende tjeneste. Jeg er veldig fornøyd med de fantastiske avkastningene Nå ser jeg at du har anbefalt to rådgivende tjenester på nettstedet ditt, men de virker litt daterte, og jeg ønsket å vite om de fortsatt er dine nåværende anbefalinger jeg har ca. 10-15K å investere og være brutalt ærlig Jeg er ikke veldig interessert for mye på utdanningssiden (min hjerne er overbelastet på futures og forex materiale). Jeg vil bare ha en rett opp rådgivningstjeneste som gir meg FANTASTISK avkastning (konsekvent). Jeg genererer om 10k mnth gjennom futures og forex, og hvis du kan anbefale en lignende alternativer rådgivende jeg ville være evig takknemlig. Takk for at du stoppet forbi. Ja, jeg anbefaler fortsatt CallWriter og Terry Allens Stock Option Suksess for de som foretrekker å handle i stedet for å utnytte Investere med alternativer. Ive brukte begge tjenestene selv tidligere og fant dem både å være verdifulle og legitime. CallWriter målretter 3-5 måneders avkastning som jeg tror er oppnåelig mesteparten av tiden, avhengig av markedsforhold. Over alt er det trolig mer potensial for langsiktige gevinster med Terry Allens-tjenesten. men kalenderen sprer seg med LEAPS og alle tilpassingene han legger til, gjør tjenesten litt mer komplisert enn hva noen nye opsjonshandlere noen ganger er villige til å ta på seg. Du sier at du har 10-15K å handle, og du ønsker å generere omtrent 10k i måneden i gevinster (som oversetter til 66-100 per måned), konsekvent og alt uten å måtte lære noe. Så vet jeg om en legitim opsjonsrådgivningstjeneste der du vil få alt det som leses på nytt, min Trading Scams-side. Jeg er redd for at spørsmålet ditt synes å være i strid med advarselslogg 1 og advarselslogg 6. Jeg tror at Id holder fast med forex og futures hvis du har den slags astronomiske og surrealistiske suksess med det. Gå tilbake fra Alternativer Advisory Services til Vanlige spørsmål om trading aksjeopsjoner

No comments:

Post a Comment