Thursday 26 October 2017

Forex Cypher Mønster Regler


Cypher Pattern Rules og Numerology 8211 It8217s en Sixer I dette innlegget vil jeg lære deg hvordan du bruker Cypher Pattern regler i Numerology. De er svært sjeldne å danne. Det er bare få valutapar som Love Cypher Patterns. Du vil bli overrasket over å se hvor ofte disse mønstrene danner på disse parene, og bare å adlyde noen numerologiregler, vil du ha stor fordel i dine opsjonshandler. Alt gratis fra FunBinary Den største fordelen med denne strategien er at alle kan bruke den. Parene trenger ikke å matche navnet ditt som jeg beskrev i mitt Numerology innlegg for nybegynnere. Hovedspilleren til denne strategien er nummer 6 og hvis navnet ditt er 6 så er det veldig bra å bare sjekke fiendens tall og sørg for at 6 ikke er der. Hvis det er, må du strengt følge reglene i denne strategien. Jeg tror andre vil komme seg bort hvis de avviker litt, men det vil du ikke. Det er mange variabler som kan føre til at samme handel kommer opp med forskjellige resultater spesielt i opsjonshandel (som meglerpriser) og spesielt når utløpetiden er for stram som seks minutter, som vi skal bruke i denne strategien. Jeg må fortelle deg at fiendens tall er også 6, og jeg er alltid forsiktig og vellykket på denne strategien. Hvis du allerede er kjent med navnene, så kan du følge med, ellers lese innlegget mitt her. Parene jeg har valgt alle har et navn nummer på 6. Cypher selv har et navn nummer 6 og alle parene elsker tilbaketrekkingsnivået på 61,8 og hvorfor er det 618 15 51 6 Jeg har valgt EURAUD, GBPAUD, AUDUSD og CADCHF, men du kan bruke det med noen par eller vare med et navn nummer på 6. Så vi skal se den magiske nummer 6 i strategien vår mye. Normalt handlerne er veldig gode til å spotte de harmoniske mønstrene, men den eneste tingen som folk flest sitter fast på er inngangspunktet. Hovedårsaken til det er at tilbakebetalingstallene ikke er løst. De kommer i områder som punkt B kan være mellom 0,382 og 0,618 Retracement nivå av XA. Punkt D, som er et potensielt inngangspunkt, er ikke alltid på 0,786 nivå av XC. Vel, vi skal fikse det. Først, la meg fortelle deg at jeg bruker en enkel indikator som er fri til bruk i MT4 indikatorbibliotek. Se etter en indikator som heter Cypher Pattern. Se etter logoen nedenfor i MT4 indikatorbiblioteker. Når du har indikatoren sett inn indikatoren zz-dybde til 15 og zz-dev til 6 i indikatorinngangene. La resten av innstillingene være som standard. Jeg anbefaler at du bruker e-postvarsler også, hvis du bruker MT4 i en sky. Legg nå indikatoren på et minutt tidsramme. Normalt er det minst ett mønster som danner hver dag på disse parene, men vi vil filtrere de falske som bruker trendindikatoren. Jeg bruker vanligvis Forex Trendy for trenddeteksjon, men du kan også bruke Flytte gjennomsnitt også. Grunnen til at jeg bruker Forex Trendy, er it8217s veldig rask for å bestemme trenden på både ett minutt og fem minutter, selv om It8217 er bedre å se på høyere tidsrammer også. Som vi skal bruke en utløpstid på 6 minutter, blir det veldig praktisk å øke hastighetene på tingene. Jeg ser bare om det er to greenred piler i 1 og 5 minutter, for en bullishbearish Cypher signaler henholdsvis. Se under bildet. Nå kommer vi til hovedpunktet. Når skriver du inn en handel Før jeg forteller deg at jeg vil at du skal studere nedenstående bilder og se om du kan finne et felles inngangspunkt i dem alle. For et snev, se Fibonacci Retracement-nivåene. Let8217s diskuterer dem en etter en. Den første for EURAUD. et bullish signal. Legg merke til prisen berørt 0,618 Retracement of XA leg. Ja ikke XC, men XA. Dette er en ting som vil endre hvordan vi ser på Cypher mønstre fra nå av. Vårt inngangspunkt vil være 0.618 Retracement of XA. Vel hvorfor XA hvorfor ikke XC jeg er glad du spurte. Sett de to bokstavene i min kalkulator, og du vil finne et skinnende nummer 6 i navnetummerfeltet. Dette er ikke et tilfelle da jeg skal vise deg mange eksempler på at det fungerer. Så nå har vi vårt inngangspunkt. Merk i alle de ovennevnte diagrammene, vårt inngangspunkt vil være på 0.618 nivå XA. Når du har kommet til det punktet, og du er heldig nok til å sitte foran datamaskinen din, ser dette mønsteret eller du har fått en e-postvarsling, er det to ting du må vurdere. Se om trenden på 1 minutt og 5 minutters tidsramme er de samme som mønstersignalet. Still utløpstidspunktet til 6 minutter nøyaktig så snart du har mottatt et signal og bekreftet trenden. Ikke vent på mer enn 5 minutter å gå inn. Hvis det er over 5 minutter, har du gått glipp av dette signalet. Det andre punktet kan være vanskelig, men ikke bekymre deg. Beviset er i pudding, mente jeg i bildene ovenfor. Så for det første bildet (EURAUD) mottok jeg signalet kl 01:27. Bekreftet den bullish trenden på ett minutt og 5 minutter tidsrammer. Inntatt kl 01:29 med en utløp kl 01:35. Fikk det La oss se det andre eksempelet på GBPAUD. Signalet kom klokka 20:12. Prisen hadde allerede rørt 0,618-nivået på XA. Inntok markedet kl 20:14 for å utløpe kl 20.20. Se hvor prisen er på den tiden. I den tredje ble bearish signal generert klokka 05:11 for AUDUSD. Prisen berører 0,618-nivået. Hvis megleren hadde fått lov til å gå klokken 05:14 som er 50 nivå, var prisen klokken 05:20 kl. 23. Normalt er utløpetidene større om natten, og ikke alle parene er tilgjengelige, men jeg håper du får poenget. Nå, let8217s diskuterer min handel som jeg lagde i dag (22. august 2016) på min live konto (EURAUD). Hvis du får denne, vil du få alt. Kan du se at det var bearish signaler generert av Cypher indikatoren den første som var klokka 16:45. Vær oppmerksom på at prisen ennå ikke har berørt 0,618 nivå. Indikator fortsetter å gi deg signaler kl 16:48, 16:59, 17:00, 17:01, 17:02 til slutt klokka 17:03 da prisen endelig berørte Retracement nivået på 0.618 XA ben. Jeg kommer til å se på dette mens trekanten ble bygd opp. Men jeg kom ikke inn på markedet med mindre prisen nådde 0.618. Jeg gikk inn på 17:04 og kan du se hvor prisen er klokka 17:10. Jeg fulgte ikke trenden denne gangen da jeg ønsket å vise deg betydningen av trenden. Men jeg antar at tallene var sterkere enn trend8230 Bare en annen handel i dag på nesten samme tid for GBPAUD. Cypher-indikatoren ga meg et signal klokka 17:09. Som jeg allerede var foran PCen, sjekket jeg Fibonacci Retracement of XA, og det var ikke der ennå. Klokka 17:13 berørte det det nivået og jeg gikk inn klokka 17:14. perfekt timing. Prisen var på 38 nivå klokka 17:20. Jeg risikerer 90 på denne handelen, da 9 er et av mine vennlige tall. Hvis du vil, kan du også gjøre det. Vil være bra for deg. Jeg håper du har forstått alt. Jeg vil legge inn mine nyeste handler her etter denne strategien. Vennligst gi meg beskjed hvis du har spørsmål eller hvis du vil dele handler også. Jeg er i ferd med å kode Harmonic cypher indikatoren slik at den gir deg signalet ved punkt D bare når det er på 0.618 Retracement nivå av XA i stedet for XC. Indikatoren er gratis å laste ned fra nettstedet mitt snart. I mellomtiden registrer du interesse for å laste ned dette i kommentarfeltet nedenfor. Mottok bare ett signal i dag. Inntok markedet litt sent også, men jeg bestemte meg for å ta risikoen ettersom prisen så ut til å ha hoppet fra 0.618 nivå. Magic of Number 68230 Se på magien til nummer 6. Jeg mottok signalet fra Cypher-indikatoren og fibrantnivå 0.618 ble oppnådd kl 19:17. Jeg ønsket å gå inn kl 19:19 i 6 minutter utløp, men 24option hadde bare utløpstidspunktet 19:30. Jeg tok igjen risikoen i et forsøk på å fange en feil i å vise deg hva som skjer hvis du går imot reglene. Men jeg tror jeg må vente en stund for det. Se bildene under, hvordan prisen kom ned på slutten. Jeg hadde bekreftet trenden skjønt. Både 1 min og 5 min trenden var nede som bekreftet av Forex Trendy. Jeg ventet bare i mer enn 5 minutter for å gå inn i handel. Jeg har hatt mange handler ved hjelp av Cypher mønstre, men hadde ikke tid til å laste opp resultatene her. Jeg prøvde å få tak i den fyren som kodet Harmonic Cypher Indicator, men han reagerte aldri. Så jeg bestemte meg for å endre verdiene manuelt i indikatoren, slik at den vil signalere til nøyaktig 0,618 XA ben. Jeg har også finjustert andre verdier som jeg pleide å dømme manuelt, slik at du ikke trenger å tegne Fib linjer. Når det er et signal, vil det være et gyldig Cypher mønster og godt for handel. På grunn av de strenge verdiene kan du få mindre signaler, men de vil bli bedre signaler. En ting du kan gjøre er å feste indikatoren på alle tidsrammer på de ovennevnte fire parene og handle i henhold til tidsrammen du mottar signalet fra. Nedenfor er de forhåndsdefinerte verdiene for Harmonic Cypher-indikatoren. Last ned. set-filen. I inngangsseksjonen i indikatorvinduet klikker du last og blar til denne filen. Klikk på OK, og du er ferdig. Du vil få signalene som jeg har forklart ovenfor som vil være 0.618 retracement av XA-benet. Last ned forhåndsinnstillingen nedenfor. Count hvor mange pakker er i bildet nedenfor 2 tanker om ldquo Cypher Pattern Rules og Numerology 8211 It8217s en Sixer rdquo Hei, dette er bare så interessant. Jeg elsket spesielt hvordan du visualiserte din tenkning med å gi meg et bilde av en mann med muskler. Du er veldig detaljert og informativ og veldig nyttig. Bare ett spørsmål. Krever kunnskap som dette at du skal være et matematisk geni jeg ville ha elsket å komme på toppen av denne kunnskapen. Takk for at du delte. Tove Jeg håper du bare fokuserer på antall muskler i stedet for mannen med musklene 8211 lol bare tuller jeg tror ingen trenger å være et matematisk geni bare for å legge til få tall sammen. Numerologi krever at du observerer ting hvordan de reagerer på forskjellige tall i stedet for komplekse matematiske beregninger. Jeg liker matematikk, og jeg tror det kan være grunnen til at jeg ble tiltrukket av tall og deres innflytelse i verden rundt oss. Legg igjen et svar Avbryt svar Anbefalte innlegg fra Fun BinaryForex CYPHER-mønster Det harmoniske kyphermønsteret er visuelt et invers mønster av det mer vanlige Butterfly-harmoniske mønsteret (les mer om sommerfuglmønster). Det er ikke så vanlig som Butterfly-mønsteret, og er tydelig av de strenge reglene som styrer kypher-harmonisk mønster. Cypher mønster ble oppdaget og definert av Darren Oglesbee. Tabellen nedenfor viser et bullish og et bearish Forex-kypher mønster. Forex cypher mønster Bullish og Bearish Hovedreglene for Bullish og Bearish Cypher mønstre er som følger: Cypher Pattern Rules Cypher mønsteret starter med en markedspris som etablerer X og A poeng. Når dette benet er bestemt, utvikler mønsteret seg. Punkt B reflekterer til 0,382 8211 0,618 Fibonacci-nivå av benet XA Punkt C dannes når priser utvider XA-beinet med minst 1,272 eller innenfor 1,130 8211 1,414 Fibonacci-utvidelsesnivå Punkt D dannes når det retraces 0.782 Fibonacci-nivå av XC Punkt D er også hvor prisene forventes å reversere Målene bestemmes som 0,382 og 0,618 Fibonacci retracement nivåer av CD-beinet Stopper tapene er plassert noen få pips under eller over høy eller lav av punkt X Forex cypher mønster Mål Bearish Cypher Pattern 8211 Selg Trade Example The følgende diagram illustrerer et bearish cypher mønster eksempel. BearishCypher Pattern, Sell Set Up Etter å ha dannet (XA) - benet, ble prisen omdreinet til 0,566 for å danne punkt (B) Fra (B), (C) benet forlenget (XA) med en 1.418 Fra (C) punkt (D), markerer en 0.972 retracement av (XA) Den korte posisjonen etter punkt D-sagens pris faller til 0,382 og 0,618 av CD-beinet med stopp ved høye over eller nær (X) Bullish Cypher Pattern 8211 Kjøp handelseksempel Følgende diagrammet illustrerer et bullish cypher mønster eksempel. BullishCypher Pattern kjøpsoppsett Etter (XA) rallyet, ble prisene revet tilbake til 0.462 til markeringspunkt (B). Fra B gikk prisen tilbake, men gjorde ikke en ny høy, men bare nær nok til å peke (A) høy til markering (C ) Fra (C), falt prisene deretter under (B) men over (X), tilbakekalling (XA) til 0.763 Fra (D), og deretter rallied å nå 0.382 og 0.618 retracement nivået av (CD). Oppføringen ville ha vært noen få punkter over (D) med stopp ved (X) Viktige poeng når man handler med kyprarmønsteret. Cypher forex mønsteret er ikke like vanlig som andre harmoniske mønstre som Gartleys eller sommerfuglmønstre. Selv om forekomsten av cypher mønsteret er sjelden, det er ikke noe mønster som gir en høyere sannsynlighet. På grunn av den sjeldne forekomsten av cyphermønsteret, bør handelsmenn gjøre rom for tilpasninger av Fib-nivåene. Venter på det perfekte cyphermønsteret vil føre til at aktøren ser på diagrammer for svært lang tid uten gyldig oppsett som forekommer. Cypher mønsteret kan forekomme i enhver tidsramme. men er best å bruke på H1 og higherCypher Pattern The Cypher Pattern er en distinkt 5-punkts reverseringsstruktur som ble oppdaget av Darren Oglesbee. Den har spesifikke Fibonacci målinger for hvert punkt i sin struktur. B-punkt retracement av det primære XA-ben ligger mellom 0,382 og 0,618, C-punktet skal være en 1,272 til 1,414 projeksjon av det primære XA-benet og D-punktet skal være en 0.786 retracement av XC. Det første målet ville være 382 retracement av CD og det andre målet 618 retracement av CD. Stoppet ville gå utover den neste strukturen, som støtter motstanden utenfor X-punktet. Konservative handelsfolk ser etter ytterligere bekreftelse før de går inn i en handel, for eksempel en tilpasning av RSI-verdi eller bestemt lys som peker på en reversering. Cypher-mønsteret kan enten være bearish eller bullish. TradingView har et smart Cypher Pattern tegneverktøy, laget spesielt for dette populære mønsteret. Vær oppmerksom på at forholdet mellom A og C poeng representerer hvor langt C forlenget XA-beinet. Rangeringslinjen mellom X - og D-poengene representerer hvor langt D vendte tilbake til XC-benet. På USD. JPY 4-timers diagrammet har vi 2 mulige handelsmuligheter på D-benet, fullført av en bullish forsterker, bearish Cypher-oppsett. Bullish Cypher Setup (Blå) - D-ben-ferdigstilling 111.907 Mål 1 - 113.068 Mål 2 - 113.794 Bearish Cypher Setup (Grå) - D-bevegelse 114.313 Mål 1 - 113.068 Mål 2 - 113.787 Traders: Dette er en klar kanalbevegelse inne i den store gule kanal hvor UJ har avsluttet en 3 bølgerbevegelse. Hvis det er 2 andre bølger igjen, vil jeg foretrekke å forutse at den beveger seg som gul ABCDE, noe som gjør C-D-E til en bunnkonsolidering. UJ avsluttet selvsagt en annen liten 3 bølger i den siste lilla kanalen, og nå kan du se en RSI DIV på. Hei folk På 4-timers UJ-kart, har jeg sett et bullish cypher mønster som ser ut som en god handel. Hvis du ser nøye ut, kan du også se et bullish flagg. RSI er i oversolgt sonen og har definitivt plass til å gå opp. Ansvarsfraskrivelse: Finansielt tradinginstrumenter innebærer risiko og kan ikke være egnet for alle investorer. (HANDEL MED DIN EGEN RISIKO) God handel. ) Kanskje det er en god start for handel i Asia-sesongen mandag (27.02.). Hei gutta, vi fikk et nært å fullføre bearish Cypher mønster som vi kan legge inn kort før vår forspenning at X-punktet til vår Bear Cypher kan være vårt punkt i vårt potensielle Bat-mønster. Så prisspredning den røde linjen (Bat POV) ville ugyldiggjøre vår oksen Bat mønster oppsett. Over det fikk vi også et potensielt Bearish Gartley mønster. Og ta øye på det øvre. Bull cypher ferdig. Bias er bearish, så venter på at paret treffer 618 linjer for å vurdere kortslutning. TP138.21.0566 TP261.81.0666 SL1.028 ENTRY lang posisjon D1.0415 Mulig Bearish Cypher Patter Vi vil se om cypher er mulig AudUsd projiserte en cypher XABC komplett i denne bearish cypher. Se diagram for D. lilla trendlinje ser ut til å være motstand. Bull cypher pågår. Traders, jeg forventer en kort bearish flytte før prisen fortsetter til oppsiden. Dette betyr at USDCHF-paret overtar en bearish og en bullish oppertunnelighet. Denne bearish cypher kan være min oppføring til kort. Etter at det treffer 618 av CD-beinet, vil jeg se for å komme langt inn i høyene (4H-diagrammet) Med vennlig hilsen,

No comments:

Post a Comment