Sunday 8 October 2017

Daglig Alternativ Trading Signaler


Forex Anmeldelser Nyheter Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i dette nettstedet, inkludert markeds nyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon direkte til megleren. Risikoansvarsforklaring: DailyForex vil ikke holdes ansvarlig for eventuelle tap eller skade som skyldes avhengighet av informasjonen i denne nettsiden, inkludert markedsnyheter, analyser, handelssignaler og Forex megleromtaler. Dataene på denne nettsiden er ikke nødvendigvis sanntids - eller nøyaktige, og analyser er forfatterens meninger og representerer ikke anbefalinger fra DailyForex eller dets ansatte. Valutahandel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Som et løfteprodukt kan tap overstige innledende innskudd og kapital er i fare. Før du bestemmer deg for å handle Forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Vi jobber hardt for å tilby deg verdifull informasjon om alle meglerne som vi vurderer. For å gi deg denne gratis tjenesten mottar vi reklamegebyr fra meglere, inkludert noen av de som er oppført i vår rangering og på denne siden. Mens vi gjør vårt ytterste for å sikre at alle våre data er oppdaterte, oppfordrer vi deg til å verifisere vår informasjon med megleren direkte. Kevin M. O39Brien En daglig valghandelsstrategi for høyflytende aksjer 2. november 2011 10 : 50 AM For litt over en måned siden skrev jeg en artikkel som ble publisert på Seeking Alpha om hvordan jeg handler CF Industries (NYSE: CF) daglig ved hjelp av aksjeopsjoner. Vennligst les den artikkelen da det vil gi deg en fin start på hva jeg skal gå inn på for denne artikkelen. For å utvide på min forrige artikkel, er jeg av den oppfatning at det er lettere å se en bunn med en lager daglig enn det er å se toppen. Mens put-alternativer fungerer bra med denne strategien, vil jeg si at mitt samlede forhold for å plassere anrop til å sette er 5: 1. Denne strategien utnytter de store daglige prisendringer, samtidig som man anerkjenner bunnen eller toppen i en aksjekurs på kort sikt. Det er også kjent med markedsforhold og nåværende volatilitet. Siden artikkelen ble utgitt, har jeg mottatt flere e-post og spørsmål om denne artikkelen enn noen annen. Mens jeg kort sagt nevnte andre aksjer, fungerer denne strategien godt med, jeg gikk ikke inn i noe detaljert på noen av dem. Denne artikkelen bør rydde opp noen av disse spørsmålene. Dette er en god mulighet til å utdype mer om denne strategien og nevne de andre aksjene du kan bruke denne strategien med. Jeg gir også et bilde av hvordan streamingskjemaet med alle fem indikatorene skal vises. Jeg er alltid på utkikk etter nye potensielle aksjer for å plassere denne handel med. Selv om tidkrevende, gjør jeg mange prøvekjøringer på en bestemt lager for å se om de jobber. I fremtiden vil jeg legge til på listen min og gjøre dem kjent på InstaBlog. Du kan til og med vite om visse aksjer som jeg ikke har prøvd med denne strategien som kan fungere. Hvis ja, gi meg beskjed via kommentarseksjonen eller e-posten, og jeg vil definitivt sjekke det ut. Jeg har handlet denne strategien i mange år. Over tid har noen av aksjene endret seg. Et godt eksempel er Potash, Inc. (NYSE: POT). Dette var tidligere et flott lager for å bruke denne strategien på. Når det gjorde en aksjesplitt, tok det ut hele saften den hadde. Det beveger seg ganske enkelt ikke lenger. Med andre ord ble Potash kastet ut. For det meste følger kriteriene som en aksje skal kvalifisere som en handelsmulighet, følgende: Aksjene skal minst være 100 share eller mer (Det er unntak, som jeg vil nevne senere i artikkelen). Alternativene for den underliggende aksjen må ha likviditet. Den underliggende aksjen har store prisendringer daglig (det vil si volatile daglig). De aksjer som jeg for tiden bruker med denne strategien med, er følgende: CF Industries (CF) - strategien fungerer bra med denne aksjen. Apple, Inc. (NASDAQ: AAPL) - ligger rett opp der med (CF) som favoritt. Google (NASDAQ: GOOG) - Google fungerer også veldig bra. Baidu (NASDAQ: BIDU) - mens jeg ikke handler (BIDU) så ofte, har jeg alltid hatt suksess når jeg gjør det. Wynn Resorts (NASDAQ: WYNN) - en annen lager som fungerer veldig bra. Netflix (NASDAQ: NFLX) - har ikke brukt det mye siden det falt under 100share. Litt for risikabelt nå. Sina Corp. (NASDAQ: SINA) - selv om det er under 100share akkurat nå, er dette en av de enkleste aksjene å se på en bunn med på et daglig kart. Veldig volatile, som er perfekt for denne strategien. Chipotle Mexican Grill (NYSE: CMG) - mangler likviditet til tider, noe som fører til at budskapet sprer seg for å være bredt, så vær forsiktig. Lett å se en bunn, men. Intuitiv kirurgisk (NASDAQ: ISRG) - ligner på (CMG) i den likviditeten kan være et problem, men denne aksjen er en seriøs mover som konsekvent tjener penger for meg. Ofte stoler for mange handelsmenn på bare én indikator for å fortelle dem når de skal kjøpe eller selge en aksje eller et alternativ, for eksempel Relative Strength Index eller SMAEMA. Mens jeg liker disse indikatorene og bruker dem, er dette ganske enkelt ikke nok informasjon til å fortsette. Å ha bare en eller to indikatorer kan enkelt sende et falskt kjøps - eller selgesignal. Min strategi bruker fem indikatorer, alle uavhengige av hverandre. Jeg vil aldri plassere en handel før alle fem signalene mine er nådd etter mine kriterier og samtidig. Når to eller tre indikatorer signaliserer et kjøpesignal, er dette en god bekreftelse. Men når alle fem slo marken, er dette veldig viktig. Det skjer ikke så mange ganger daglig på et gitt lager. Det krever mye disiplin for ikke å gjøre handelen til alle fem indikatorene når sitt kjøpssted. På noen dager kan du få fire kjøpssignaler om dagen på en enkelt aksje. Andre dager er det bare en. CF på mandag hadde et kjøpssignal hele dagen klokka 11:28. Også viktig for denne strategien er at jeg ikke vil gjøre noen handler før en time har gått siden markedene har åpnet. Du må virkelig la streamingskjemaet ditt skape og se en trend. Dette vil også unngå falske signaler som store, tidlige prisbevegelser kan bringe. Jeg prøver også å unngå handel i den siste timen av markedene som er åpne. Dette er mer av et personlig valg fordi jeg ikke liker å holde en stilling over natten hvis jeg ikke må. Det eneste unntaket er Apple (AAPL), som ser mye bevegelse i den siste timen av handel. Nåværende markedsforhold spiller også en rolle. For eksempel, hvis Ben Bernanke er planlagt å snakke kl 11:00, vil jeg vente på å handle før jeg ser hvordan markedene har reagert på det. Også, alltid være sikker på å være på toppen av nyheter som er relatert til aksjen du kan være handel den dagen. Et eksempel ville være hvis en rapport kom ut tidligere på dagen om å nevne noe som kan være skadelig for en aksje på kort sikt. Du vil ikke bare holde anropsalternativer for å finne ut at det er liten sjanse for at aksjen skal bevege seg i løpet av dagen. Grunnleggende ting, egentlig. Jeg vil gjerne ta på noen få ting før jeg kommer inn i indikatorene og aksjene jeg bruker for denne strategien. Jeg kan ikke stress nok hvor viktig en god handelsplattform er. Avhengig av megleren varierer kvaliteten veldig. Det er nødvendig at plattformen din har alle indikatorene jeg bruker. Ive mottok så mange spørsmål fra leserne som spør om de kan bruke denne strategien uten full stokastisk indikator eller Intraday Momentum Index fordi deres megler eller plattform ikke tilbyr det. Mitt svar er nei. Jeg kan ikke gi min påtegning om en strategi hvis det jeg vurderer en nøkkelkomponent til det mangler. Uansett hvilken plattform du bruker, må du kontrollere at de har følgende indikatorer. Jeg kopierer parametrene og detaljene til hver indikator fra min forrige (CF) artikkel for å gjøre det enklere å forstå: Bollinger Bands - Jeg bruker 12,2,2 som parametrene, dvs. (12) som Simple Moving Average (SMA) ) og Standardavvik, (2) som standardavviket til toppbandet, og (2) som standardavviket til bunnbandet. Som en personlig preferanse begynner jeg ikke å overveie å handle før jeg ser dagens prishandlinger beveger seg under bunnen (samtaler) eller over toppbandet, men dette er bare en av indikatorene som trengs av fem (5) totalt. Relativ styrkeindeks (RSI) - Jeg bruker en lengde på tolv (12). RSI er en indikator som viser når en aksje er overkjøpt og oversoldnivåer. Den har en rekkevidde på 0-100. En lesing på RSI på 70 indikerer overkjøpte nivåer, mens 30 anses for oversolgt. Noen handelsmenn liker å gå til under standard 30-nivået for en kjøpsbekreftelse, men det er i siste instans handelsmennets valg. Intraday Momentum Index (IMI) - IMI er uvurderlig så vidt jeg er opptatt av en opsjonshandler som raskt kommer inn og ut av stillinger. Intraday Momentum Index er likt å lese Relative Strength Index, fordi begge har en rekkevidde på 0-100. Igjen, 70 indikerer overkjøpt, mens 30 regnes som oversold. Jeg bruker også rekkevidden av tolv (12) for å korrelere med RSI. Igjen er det handelsmenns preferanse om hvilken lengde som fungerer og hva han eller hun liker å bruke. Intraday Momentum Index er en meget kraftig teknisk indikator for bruk for enhver type handelsmann. Money Flow Index (MFI) - følger IMI som neste indikator. MFI er en momentumindikator som brukes til å fastslå overbevisningen i en nåværende trend ved å analysere pris og volum av en gitt sikkerhet. MFI brukes som et mål på styrken av pengene som går inn og ut av et sikkerhetssystem, og kan brukes til å forutsi en trendendring. MFI er avstandsbundet mellom 0 og 100 (som RSI og IMI) og tolkes på lignende måte som RSI og IMI. Den grunnleggende forskjellen er at MFI alen står for volum. mens RSI bare inkorporerer pris. Det er også forskjellig i det faktum at i stedet for tallet tretti (30) som angir oversoldnivåer, bruker Money Flow Index 25 som oversold og åtti som Overkjøpt. Full Stokastisk Oscillator (Ikke bruk bare Fast eller Slow Stochastic) - Brukes av mange Forex-forhandlere, jeg finner FSOen svært nyttig i min handler som en annen indikator som bekrefter hva de fire foregående har gjort. Kombinere alle disse indikatorene sammen, validerer virkelig når det er en passende tid å kjøpe. FSO er en kombinasjon av Slow Stochastic og Fast Stochastic og er mer avansert og mer fleksibel enn Fast and Slow Stochastic og kan til og med brukes til å generere dem. Lesinger over 80 fungerer som et overkjøpt signal mens avlesninger under 20 gjør et oversold signal. Parametrene jeg foretrekker å bruke er (10,6,6) for daglig handel. Min megler er OptionsXpress. Jeg har vært med dem i årevis. De har alle disse indikatorene og mer. De er litt dyrere, men vel verdt det. Jeg får alltid min handler kjørt raskt. Jeg har to skjermer av streaming, sanntidsskjemaer. Den første (hoved) skjermen vil ha diagrammet med Bollinger Bands hvor linjediagrammet (min preferanse, det er tydeligere) eller stearinlyset beveger seg med prisen på aksjen. Under pris - og bevegelsestabellen vil de fire (4) andre indikatorene være under, alle skilt fra hverandre. Slik ser diagrammet ditt ut (eller i nærheten av det): (Klikk på diagram for å utvide) Som du kan se bruker jeg 2-minutters, en dags diagraminnstilling. Jeg anbefaler ikke å implementere 1-minutters strømmen. Det vil sende ut for mange falske buysell signaler. Det virker, men du vil finne deg selv virkelig savnet på noen gode fordi du kjøpte i for tidlig. En av de mer imponerende tingene med dette diagrammet du ser ovenfor er at selv om CF var nede hele dagen, og fortsatte å bevege seg ned, var det bare ett komplett kjøpsignal der alle fem indikatorene slått på deres krav. Men heres er det viktigste: det oppfattes at downside (CF) ble møtt tidlig. Foruten min hovedskjerm har jeg den andre skjermen som vil ha en flippvisning, som kan vise ni diagrammer samtidig på samme side. Disse kartene vil bare ha Bollinger Bands synlige. Dette fungerer bra og gjør det enkelt å se på, fordi alt jeg bare gjør er å holde øye på skjermen som viser de ni aksjene, vent til aksjekursen kommer nær toppen eller bunnen av Bollinger Band, og legg deretter den aksjen symbol på hovedkortet mitt (over eksempel) for å se nærmere på hvor tallene er for RSI, IMI, MFI og FSO. Holde det enkelt. Endelig er det på tide å snakke om den viktigste delen av denne strategien. Alltid, uten å tenke på det, legg en salgsordre umiddelbart etter at du har bestilt bestillingen når den er fylt. Jeg har alltid satt min salgsordre minst 0,60 over det jeg betalte for det. Imidlertid er det situasjoner der jeg vil øke dette beløpet til 1,00. For at du skal lykkes med å handle denne strategien, må du ta ut alle følelsene i handelen. Ja, det vil være ganger da du kunne ha holdt på handel lenger og tjent mye mer penger. Jeg kan ikke engang fortelle deg hvor mange ganger dette har skjedd. På flippsiden av det vil det også være mange ganger når du skulle ha solgt alternativene når du hadde sjansen til. Det fungerer begge veier. Hvis du er den type handelsmann som stadig ser tilbake på bransjer og så undrer deg selv, hvorfor solgte jeg det da, eller jeg kunne ha gjort så mye mer, så krat denne strategien fra listen din med det samme. Denne strategien er basert på konsistens. Uansett hvor mange kontrakter du kjøper av gangen, vil denne strategien gjøre det bra for deg. I gjennomsnitt kjøper jeg mellom 10-15 kontrakter. Jeg personlig liker å bare lage en handel om dagen, tjene mellom 600-1000 på den, og slapp av for resten av dagen. Jeg fraråder motstrekkende stopp med denne strategien og her hvorfor: aksjene handlet med arent verktøy selskaper som beveger seg i små øre økninger ved tick. Disse aksjene er store movers. I løpet av to minutter vil du noen ganger se lagerbevegelsen i dollarbeløp. Når du setter et trappstopp med en gang, er sannsynligheten for at du blir stoppet, og du mister posisjonen din omtrent 5050. Jeg visste denne fyren som alltid insisterte på å bruke bakstopp, selv med denne strategien. Selvfølgelig holdt han seg stoppet ofte (for et tap, åpenbart) og holdt spør hvorfor han mistet penger. Til slutt kom strålampene på, og han skjønte feilen han gjorde. Jeg trodde ikke engang å nevne dette til ham først fordi jeg trodde han visste bedre. Stopp stopper er bra for aksjer som Cisco (NASDAQ: CSCO), Intel (NASDAQ: INTC), og så videre, hvor du kan måle hvordan aksjen vil bevege seg på veldig kort sikt. Mitt råd: Ikke engang bry deg med å bruke stoppestopp med denne strategien. De jobber bra på lange stillinger når du er oppe mye eller når du ikke kan følge en aksje for en stund. Tenk på det på denne måten: Bare du vet hvilken pris du er glad for å utveksle handelen med, så sett salgsordren umiddelbart og fortsett til neste handel. Som jeg nevnte tidligere i artikkelen, er det noen få unntak fra lager som er priset under 100share. SINA fungerer veldig bra, og Las Vegas Sands (NYSE: LVS) hadde hatt suksess. Imidlertid vil jeg være ekstremt forsiktig med å legge til nye aksjer. Det er også av største betydning at du raskt kan utføre handlingene. Hvis du har en sakte handelsplattform eller datamaskin, finner du en som er rask. Fra det andre alle indikatorene signaliserer et kjøp, må du plassere denne handel så snart som mulig. Det skal også bemerkes at denne strategien fungerer uansett markedsforhold. Det spilte bra før finanskrisen i 2008 og fortsetter å gjøre det bra nå. Hvis du har noen spørsmål, kan du sende meg en e-post på Seeking Alpha eller i kommentarseksjonen. Jeg prøver vanligvis å svare på spørsmål så snart som mulig. Som nevnt i artikkelen, er jeg stadig inn og ut av handler med aksjene nevnt ved hjelp av alternativer. Jeg er lang (AAPL), (CF) som separate lange samtaler. Les hele artikkelen til 70 Daglig gevinstfrekvens Nybegynnere kan nyte opptil 70 vinnersats med våre binære opsjonssignaler, som også er midlertidig stoppet under store nyhetshendelser og volatilitet. Korte og langsiktige signaler Vi genererer handelssignaler for 5m, 10m og 30m utløpstid. 100 Signaler per dag (247 Service) Få god valuta for pengene med 100 signaler generert hver dag 247. That8217s fordi vi overvåker 10 forskjellige valutapar for å finne handelsmuligheter for deg. Utviklet av profesjonelle handelsfolk Alle våre signaler genereres ved hjelp av profesjonelle handelsstrategier som har blitt testet over 6 måneder. Enkel å bruke og fungerer med enhver megler Så snart du registrerer deg, får du deg direkte tilgang til vårt Live Signals-grensesnitt. Vent til nye signaler blir generert på vår nettside og legg deretter handelen din før de anbefalte nedtellingen går til 0. Våre handelssignaler fungerer også med noen megler. Folk snakker om oss We8217 har mottatt en rekke anbefalinger fra andre handelssteder og ble kåret til nr. 1 binære opsjonssignal service fra Investoo. Vi tilbyr nå GRATIS binære alternativer til alle brukere som registrerer seg hos megler via lenken (e) på vår nettside og foretar et innskudd. For å få gratis tilgang til livstid for våre signaler, vennligst fyll ut følgende trinn: 2. Send oss ​​en bekreftelses-epost til email160beskyttet med ditt foretrukne brukernavn, slik at vi kan opprette din gratis konto. 3. Du kan nå begynne å handle med våre signaler. Så snart du oppretter en konto, kan du logge inn og se alle kommende signaler i medlemmene. Hvert nytt signal inkluderer dato, klokkeslett, utløpstid, pris, aktiv, retning, nedtelling og resultat. Når et nytt signal vises, trenger du bare å plassere handelen i din meglerkonto. I motsetning til annen programvare, er det ikke nødvendig med installasjon. Du kan få tilgang til programvaren på hvilken som helst datamaskin, nettbrett eller mobiltelefon. Vi genererer nå signaler 247, noe som er flott for alle handelsfolk. Vær oppmerksom på at vi stopper signaler under store nyhetshendelser for hvert valutapar. Vi pause også signaler under helligdager og lavvolumhandel perioder (for eksempel juleferie og nyttår). Dette er for å unngå dårlige markedsforhold og maksimere vinnersatsen for deg. Hvordan genereres dine signaler Vi bruker proprietær teknologi for å forutsi trender eller prisendringer i markedene. Alle våre signaler genereres ved hjelp av automatiserte handelsstrategier, som har gått under omfattende backtesting og optimalisering for best resultat. Ja. Alle våre signaler blir automatisk filtrert under høye og effektive nyhetshendelser for hvert valutapar. Dette bidrar til å øke vår samlede gevinstrate, og sparer deg tid fra å sjekke en økonomisk kalender for daglige nyhetsarrangementer selv. Våre handelssignaler for binære alternativer er utviklet av et ledende team av profesjonelle handelsfolk og utviklere for å gi bransjens ledende resultater på opptil 70 dagers vinnersats. I motsetning til andre signaler, leverandører eller automatiserte roboter, var ikke direkte tilknyttet noen meglere, og vi tilbyr et helt uavhengig system. Weve har utviklet og forbedret våre binære opsjonshandelssystemer i mer enn et år. Dette inkluderer omfattende backtesting og testing under ulike markedsforhold. Vårt handelssystem i seg selv er basert på handel med kortsiktige prisomslag på ekstreme punkter i markedet. Dette systemet er ekstremt effektivt både på lavere og høyere tidsrammer. Vi handler selv strategien live med våre egne manuelle kontoer. Til slutt publiserer vi alle de levende resultatene på nettstedet vårt for 100 full gjennomsiktighet. Nesten ingen andre binære alternativer signal leverandør viser deg sin egen bevist resultater av resultater. Ta en titt på noen av våre resultater ovenfor for å se for deg selv. Binære opsjonssignaler er sanntidsvarsler som tilbys av profesjonelle handelsmenn som forteller deg når og hvordan du legger en handel. Signalene kan komme i form av e-post, SMS eller via et nettsted. Fordelen med å bruke tjenester som Signals365 er at vi tillater nybegynnere uten handelserfaring å tjene på de finansielle markedene. Dette skyldes at signalene genereres direkte på nettstedet vårt, slik at du kan kopiere og handle på egen konto. Dessverre har en rekke svindel systemer og tjenester gitt industrien et dårlig navn, noe som forårsaker handelsmenn å miste penger. Dette er grunnen til at weve har opprettet et system som publiserte alle våre live-handel i sanntid, og viser resultater for full åpenhet. En av de store tingene med våre binære opsjonshandelssignaler er at de kan jobbe med noen megler. Vi gir imidlertid gratis signaler til brukere som åpner en konto hos megler gjennom nettstedet vårt. Selv om det er sant at en rekke meglere også gir sine egne signaler, må du ta disse signalene med en klype salt. Dette er grunnen til at mange brukere foretrekker å abonnere på en uavhengig tjeneste som vår som ønsker å hjelpe handelsmenn til å tjene penger. Binære alternativer vs. Forex-signaler Det er en rekke fordeler for handel binære alternativer over Forex-signaler: 1. Binær opsjonshandel er mye lettere for nybegynnere. Dette skyldes at du bare må forutse retningen på markedet (høyere eller lavere) for å vinne penger. Men i Forex trading må du også angi stoppposisjon, målnivå, utgangsposisjon, sprer og administrere egenkapitalen. 2. Binære alternativer gir mye høyere utbetalinger enn Forex. Hver gang du vinner en handel med binære alternativer, garanterer du minst 75 gevinst på investeringen. Dette er forskjellig fra Forex hvor du kanskje bare vinner med 1-2 pips. 3. Binære alternativer er mye mindre risikofylt enn Forex fordi du kan begrense mengden du mister i hver handel. For eksempel, hvis du handler 5 enn det meste du kan tape, er 5. Men i Forex trading kan du miste langt mer enn ditt første innskudd. 4. Forex-signaler er mye mer kompliserte. Dette skyldes at du må hele tiden overvåke handelen din og vente på et takstvarsel. Noen ganger kan du gå glipp av varselet eller avslutte handelen for sent og tape penger. Men i binære alternativer når du plasserer handelen din, trenger du ikke gjøre noe før det utløper. Hvis du har flere spørsmål om signaler eller handel med binære alternativer generelt, vennligst kontakt oss via vår live chat support nederst til høyre på denne siden. Signals365 er min favoritt signaler leverandør. De tilbyr mer lønnsomme signaler enn noen andre konkurrenter, og støtten er flott og gjennomsiktig om sine tjenester. Du kan også se alle tidligere resultater som er bekreftet på deres nettsted når du logger inn. Ive prøvde å bruke binære alternativer roboter, men mistet mesteparten av pengene mine. Disse gutta er for ekte og gir ganske gode resultater. Klarte å tredoble min meglerkonto med denne tjenesten og deres handelslag ga mange nyttige råd når jeg spurte om deres strategier. Disse karene kjenner sine ting og gir veldig gode, pålitelige handelssignaler. De lærte meg også hvordan jeg skal håndtere pengene mine og ikke over handel. Trading i finansielle instrumenter gir høy risiko for kapitalen din med muligheten til å miste mer enn din opprinnelige investering. Handel med finansielle instrumenter kan ikke være egnet for alle investorer, og er kun ment for personer over 18 år. Vær så snill å sørge for at du er fullt klar over de involverte risikoene, og om nødvendig søker uavhengig finansiell rådgivning. Den siste eller siste tradingprestasjonen av noen aksje, sikkerhet, råvare eller derivat er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige profittfall. Vi kan ikke og garanterer ikke at bruken av våre tjenester vil gi deg fortjeneste. Vi gjør ikke og kan ikke ta ansvar for tap på kontoene dine. Du må handle og ta det eneansvar for å evaluere all informasjon fra denne nettsiden og bruke den på egen risiko. All handelsinformasjon vi tilbyr er kun ment som handelshjelp. ClickBank er forhandler av produkter på dette nettstedet. CLICKBANK er et registrert varemerke for Click Sales, Inc., et Delaware-selskap lokalisert på 917 ​​S. Lusk Street, Suite 200, Boise Idaho, 83706, USA og brukes med tillatelse. ClickBanks rolle som forhandler utgjør ikke en godkjenning, godkjenning eller gjennomgang av disse produktene eller krav, erklæring eller mening som brukes i forfremmelse av disse produktene.

No comments:

Post a Comment